ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΕΚΑΓΕΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΣΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ

Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών/-τριών Γερμανικών, ΠΕΚΑΓΕΠΕ, εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του σχετικά με την κατανομή των επικείμενων μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών ανά κλάδο, βάσει των αριθμών που ανακοινώθηκαν επισήμως σήμερα, στις 15 Ιουλίου 2022 από το Υπουργείο Παιδείας (https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/Απόφαση_κατανομής_θέσεων_που_θα_καλυφθούν_με_μόνιμους_διορισμούς.pdf) και αποδοκιμάζει τον κυβερνητικό σχεδιασμό που ουδεμία μέριμνα λαμβάνει για την κάλυψη των αναγκών που υφίστανται πανελλαδικά στο μάθημα των Γερμανικών στη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις του Δ.Σ. της ΠΕΚΑΓΕΠΕ, τόσο σε δια ζώσης συναντήσεις (τελευταία συνάντηση την 11η Μαΐου 2022 στην έδρα του ΥΠΑΙΘ στο Μαρούσι), όσο και στις επαφές με στελέχη της κεντρικής υπηρεσίας του ΥΠΑΙΘ όλο το προηγούμενο διάστημα, όπου υπογραμμίστηκε η επείγουσα ανάγκη σύστασης οργανικών θέσεων Γερμανικής Φιλολογίας (ΠΕ07) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, δεν έγινε απολύτως τίποτα! 

Ειδικότερα για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, η Ένωση μας έχει τονίσει επανειλημμένως την ανάγκη σύστασης οργανικών θέσεων για τη στήριξη της ελεύθερης επιλογής Β’ Ξένης Γλώσσας καθώς σε πολλές περιοχές της χώρας υπάρχει ελάχιστος και μη επαρκής για την κάλυψη των πραγματικών αναγκών σε καθηγητές/-τριες Γερμανικών αριθμός οργανικών ή ακόμα και μηδενικός αριθμός οργανικών ΠΕ07, όπως π.χ. στη Δυτική Αττική, την Πέλλα και τη Ροδόπη.

Οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό για το σχολικό έτος 2022-23 είναι καταγεγραμμένες από τον Ιούνιο του 2022 για ολόκληρη τη χώρα και δεν λαμβάνονται υπόψη στον προγραμματισμό των μονίμων διορισμών! 

Παραθέτουμε παρακάτω μερικά ενδεικτικά παραδείγματα:

Πώς είναι δυνατόν για τα 122 τμήματα (συνολικά δηλ. 244 διδακτικές ώρες την εβδομάδα) που σχηματίζονται στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Πειραιά για το σχολικό έτος 2022-23 να υπάρχουν μόνο τρεις μόνιμοι εκπαιδευτικοί;

Πώς είναι δυνατόν για τα 117 τμήματα (συνολικά δηλ. 234 διδακτικές ώρες την εβδομάδα) που σχηματίζονται στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Δυτικής Αττικής για το σχολικό έτος 2022-23 να υπάρχει μόνο ένας μόνιμος εκπαιδευτικός;

Πώς είναι δυνατόν για τα 80 τμήματα (συνολικά δηλ. 160 διδακτικές ώρες την εβδομάδα) που σχηματίζονται στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Πέλλας για το σχολικό έτος 2022-23 να μην υπάρχει ούτε ένας μόνιμος εκπαιδευτικός;

Πώς είναι δυνατόν για τα 56 τμήματα (συνολικά δηλ. 112 διδακτικές ώρες την εβδομάδα) που σχηματίζονται στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Χαλκιδικής για το σχολικό έτος 2022-23 να υπάρχουν μόλις τρεις μόνιμοι εκπαιδευτικοί

Πάλι θα καλυφθούν τα κενά με αναπληρωτές και αναπληρώτριες; Το σχολικό έτος 2021-22 απαιτήθηκαν 425 προσλήψεις αναπληρωτών Γερμανικής Φιλολογίας (ΠΕ07). Αντί με τους φετινούς μόνιμους διορισμούς να καλυφθεί ένα σημαντικό μέρος των κενών, διαπιστώνουμε με λύπη πως με τον ελάχιστο αριθμό μονίμων διορισμών εκπαιδευτικών ΠΕ07 όπως ανακοινώθηκε για το σχολικό έτος 2022-23 δεν καλύπτεται ούτε το 4% των κενών.

Δυστυχώς οι δεσμεύσεις της Υπουργού περί δικαίωσης των επί χρόνια αναπληρωτών δεν πραγματοποιήθηκαν, να σημειωθεί ότι στον κλάδο μας υπάρχουν αναπληρωτές με 75 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας! 

Το Δ.Σ. της ΠΕΚΑΓΕΠΕ

deutschgr_photo378

https://pdv.org.gr/wp-content/uploads/2023/11/deutschgr_photo378-1.jpghttps://pdv.org.gr/wp-content/uploads/2023/11/www.pdv_.org_.html


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *