Αξιολόγηση και Διδασκαλία της Ξένης Γλώσσας σε Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ικανότητες

Ήρθε ο Β΄ Κύκλος της επιμόρφωσης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση που όλοι/όλες ζητούσατε! Σας ευχαριστούμε πολύ για την τόσο θετική ανατροφοδότηση και συνεργασία στον Α΄ Κύκλο!
Είναι η μοναδική επιμόρφωση απόλυτα προσανατολισμένη στη διδακτική πράξη και προσαρμοσμένη στις ανάγκες διδασκαλίας των ξένων γλωσσών που διδάσκονται κατά κόρον (Αγγλική, Γερμανική, Γαλλική, Ιταλική, Ελληνική).
Ποιες είναι οι ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες;
Ποια τα χαρακτηριστικά και οι δυσκολίες των μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες κατά την εκμάθηση ξένων γλωσσών;
Με ποια εργαλεία μπορεί ο/η ξενόγλωσσος/η εκπαιδευτικός να καταγράψει τις δυσκολίες που παρουσιάζουν οι μαθητές/ήτριές του/της στις επιμέρους δεξιότητες (κατάκτηση γραφοφωνημικής αντιστοιχίας, φωνολογική επίγνωση, ορθογραφημένη γραφή, ανάγνωση, παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου, μεταγνωστικές δεξιότητες);
Με ποια εργαλεία μπορεί ο/η ξενόγλωσσος/η εκπαιδευτικός να καταγράψει τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα των μαθητών/τριών του/της, ώστε να τα ενσωματώσει στον σχεδιασμό της διδασκαλίας του/της;
Με ποιες μεθόδους και με ποια εργαλεία μπορεί να οργανώσει την παρέμβασή του/της με στόχο τη βελτίωση της επίδοσης στις επιμέρους δεξιότητες, την αύξηση του κινήτρου και της ενεργής συμμετοχής στη μαθησιακή διαδικασία;
Ποια τα οφέλη της ενσωμάτωσης των ΤΠΕ στη διδασκαλία μας, ειδικά στην περίπτωση των μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες; Ποια εργαλεία μπορεί να χρησιμοποιήσει ο/η εκπαιδευτικός (υποστηρικτική τεχνολογία) σε κάθε περίπτωση;
Ποια τα οφέλη και οι ενδεχόμενες δυσκολίες που προκύπτουν κατά τη συνεργασία σχολείου και οικογένειας στην περίπτωση των μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες;
Οι ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες που εξετάζονται είναι:
Σωματική αναπηρία
Νοητική αναπηρία
Σοβαρά προβλήματα ακοής
Σοβαρά προβλήματα όρασης
Διαταραχές αυτιστικού φάσματος
Διαταραχές ομιλίας-λόγου
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία, δυσορθογραφία, δυσαριθμησία, δυσγραφία)
Σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα
Χαρισματικότητα
Άλλες ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες (συναισθηματική διαταραχή, συμπεριφορικές διαταραχές, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα)
Τα οφέλη του προγράμματος
απόλυτα προσανατολισμένο στη διδακτική πράξη με παραδείγματα για όλες τις ξένες γλώσσες (βλ. δομή προγράμματος)
εξ αποστάσεως και ασύγχρονη διδασκαλία
ερωτήματα κλειστού τύπου για την αξιολόγηση κάθε διδακτικής ενότητας (δεν υπάρχουν εργασίες)
Εξαιρετικά χαμηλό κόστος διδάκτρων (300 Ευρώ) με εκπτωτική πολιτική
Μοριοδότηση για τον διορισμό εκπαιδευτικών ΕΑΕ – Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Νόμος 4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019 ΑΡΘΡΟ 58, ιι ) 2 μονάδες
Ένταξη στον επικουρικό αξιολογικό πίνακα εκπαιδευτικών ΕΑΕ – Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Νόμος 4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019 ΑΡΘΡΟ 58)
Μοριοδότηση για τον διορισμό εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης (Νόμος 4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019 ΑΡΘΡΟ 57, ιι) 2 μονάδες
Μοριοδότηση για διορισμό μελών ΕΒΠ (Νόμος 4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019 ΑΡΘΡΟ 60 ) 2 μονάδες
Μοριοδότηση στη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης, σε υποψήφιες/ους Διευθύντριες/ες και Υποδιευθύντριες/ες (N.4823/2021, ΦΕΚ 136/Α/3-8-2021 , Άρθρο 33, παρ. 2) 1 μονάδα
Για περαιτέρω πληροφορίες:
Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του προγράμματος: https://kedivim.auth.gr/programs/axiologisi-didaskalia-2/
Στείλτε ένα μήνυμα: xgdiaviou@del.auth.gr
Για να καταθέσετε την αίτησή σας πριν την εξάντληση των θέσεων έως 28.07.2024: https://kedivim.auth.gr/aitisi-axiologisi-kai-didaskalia-2/