Ανακοινώσεις κομμάτων και παρατάξεων

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ Δ.Ε.
paremvaseis.de@gmail.com
http://www.paremvaseisde.gr
τηλ. 210 3318624

Αθήνα, 7-6-2011


Για τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών στα γυμνάσια

Η
ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ξαναχτύπησε! Αυτή τη φορά έρχεται να
υποβαθμίσει και να υπονομεύσει τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών στο
Γυμνάσιο. Με πρόσφατη υπουργική απόφαση – σε συνέχεια προηγούμενης –
(Αρ. Πρ. 62780/Γ2/02-06-2011) αφαιρείται το δικαίωμα της επιλογής της
δεύτερης ξένης γλώσσας στους μαθητές του Γυμνασίου. Οι μεθοδεύσεις του
Υπουργείου οδηγούν σε Γαλλόφωνα και Γερμανόφωνα σχολεία (ανάλογα με την
πλειοψηφία στις επιλογές των μαθητών). Μια τέτοια εξέλιξη όχι μόνο είναι
αντιπαιδαγωγική, καθώς θα αναγκάσει παιδιά ν’ αλλάξουν σχολείο (στην
επαρχία κάτι τέτοιο είναι ακόμα πιο επώδυνο για τα παιδιά και τις
οικογένειές τους), αλλά είναι και παράνομη! Θέτει σε αμφισβήτηση τη
«χωροταξική κατανομή» των μαθητών στα σχολεία.

Το πολύ σοβαρό
ζήτημα που επίσης τίθεται είναι η αμφισβήτηση των οργανικών θέσεων των
συναδέλφων και η εργασιακή ανασφάλεια και περιπλάνηση. Είναι σαφές ότι
οι ρυθμίσεις του Υπουργείου υπαγορεύονται από τη λογική του Μνημονίου,
άρα από την ανάγκη περικοπών στην Εκπαίδευση (χρημάτων και δικαιωμάτων).
Κανείς δε διασφαλίζει, αν εφαρμοστούν οι πρόσφατες εγκύκλιοι και
αποφάσεις, τη θέση των συναδέλφων. Αντιθέτως η εργασιακή περιπλάνηση
(στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ) και ο κίνδυνος υποχρεωτικών μετακινήσεων (σε
άλλο νομό) ή και απολύσεων δε μπορούν να αποκλειστούν.

Απαιτούμε
ν’ αποσυρθούν τώρα οι υπουργικές αποφάσεις καθώς και η χθεσινή
εγκύκλιος, ως απαράδεκτες για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Καταγγέλλουμε
την πολιτική ηγεσία του υπουργείου που από τη μια «κόπτεται» για τη
δημόσια εκπαίδευση και από την άλλη ομολογεί ότι δεν ήξερε τίποτα για
την αιφνιδιαστική εγκύκλιο, που έφτασε χτες στα σχολεία. Δεν είναι μόνο η
σκοπιμότητα, είναι και η προχειρότητα, η ανοργανωσιά, η ανευθυνότητα.

Καλούμε
τους συναδέλφους των Ενώσεων Ξένων Γλωσσών να έχουν την καλύτερη δυνατή
συνεργασία με το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ για να μπορέσουμε να επιβάλουμε την
τήρηση κι εφαρμογή των εργασιακών δικαιωμάτων για όλους τους
συναδέλφους.

Και κάτι τελευταίο, καταγγέλλουμε
την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, γιατί χθες (6/6)
«απαγόρευσε» στα μέλη του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, που ήταν εξουσιοδοτημένα, να
συμμετάσχουν στη συνάντηση που έγινε στο Υπουργείο για το θέμα των ξένων
γλωσσών
. Πρόκειται σαφώς για πολιτική μεθόδευση· χωρίς την
παρουσία της ΟΛΜΕ, η αυθαιρεσία και η λογική των μεμονωμένων
εξυπηρετήσεων και παζαριών εις βάρος των συνολικών συμφερόντων των
εκπαιδευτικών και της Δημόσιας Εκπαίδευσης ζει και βασιλεύει!

– ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΔΒΜΘ

– Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΣΦΥΞΙΑ ΚΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ


—–
Για τα ολοήμερα και τη 2η ξένη γλώσσα
 
Δε φτάνει να καταγγέλλουμε και να περιγράφουμε τα μέτρα

Να πάρουμε μέτρα για να τα εμποδίσουμε και να τα σταματήσουμε

Στην ανακοίνωση του ΔΣ στις 6/6/2011, περιγράφονται τα τραγικά μέτρα που ανακοίνωσε το Υπ. Παιδείας και ισοδυναμούν με τα πρώτα μέτρα του προκρούστη στη δημόσια εκπαίδευση και με τις περικοπές χιλιάδων θέσεων εργασίας και προσωπικού – απολύσεις και μη επαναπρόσληψη ελαστικά εργαζόμενων (αναπληρωτών  και μειωμένου ωραρίου και ωρομισθίων) καθώς και με τις πρώτες υπεραριθμίες και περισσεύματα με ποια προοπτική άραγε ; …της  απόλυσης… ;


Παρά το θετικό γεγονός ότι οι παρατάξεις ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ στο ΔΣ αποδέχτηκαν στο περιεχόμενο όλα τα σημεία που προτείναμε ως Ανεξάρτητη Κίνηση που αποκαλύπτουν τους υπεύθυνους και τις στοχεύσεις αυτών των μέτρων διαφώνησαν μέχρι τέλους στο τέλος για το τι θα κάνουμε ως σύλλογος και τι θα καλέσουμε να κάνουν οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία.


Συγκριμένα προτείναμε να καλούμε τους συναδέλφους στα σχολεία να καταγράψουν όλες τις ανάγκες – αιτήσεις  για τα ολοήμερα και να μην διώχνουν κανένα παιδί λόγω μη προσκόμισης βεβαιώσεων εργασίας και για τους δύο γονείς όπως προβλέπει προκλητικά η εγκύκλιος, αποκλείοντας στην πράξη τα παιδιά που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη καθώς είναι άνεργοι, μετανάστες ή στη μαύρη εργασία και αδυνατούν να έχουν τέτοια βεβαίωση.


Θεωρούμε ότι δεν έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα η γενική καταγγελία της κυβερνητικής πολιτικής όσο ολοκληρωμένη και να είναι αν δε συνοδεύεται από τη συλλογική μας δράση για την ανατροπή της. Αυτό δεν μπορεί  να εκφράζεται μόνο με το γενικό πολιτικό – συνδικαλιστικό αγώνα που είναι βασικός και καθοριστικός – αγώνας για να ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα κλπ –  αλλά πρέπει να συνοδεύεται και στην καθημερινή πράξη από την ντε φάκτο αμφισβήτηση των μέτρων και κατοχύρωση των δικαιωμάτων των μαθητών και εκπαιδευτικών.


Η ΠΑΣΚ και η ΔΑΚΕ επέμειναν μέχρι τέλους ότι δε μπορούμε να καλούμε σε ανυπακοή και μη εφαρμογή των εντολών της διοίκησης και αρνήθηκαν να οργανώσουμε σαν σύλλογος την κοινή αντίδραση στα απαράδεκτα μέτρα.


Αυτή η λογική και πρακτική στο συνδικαλιστικό κίνημα είναι η πρακτική της απλής διαμαρτυρίας της ήττας και τελικά της αποδοχής και εφαρμογής των μέτρων.


Επισημαίνουμε για άλλη μια φορά και καλούμε τους συναδέλφους σε κάθε σχολείο να αναλάβουν ενεργή δράση.


1. Μπορεί το σ.κ. και το έχει κάνει πολλές φορές στο παρελθόν, με την αποφασιστική συμμετοχής των συναδέλφων, να αρνηθει συλλογικά να εφαρμόσει εντολές. Έτσι στο παρελθόν επέβαλλε έτσι είτε την απόσυρση είτε την προαιρετική συμμετοχή (αξιολόγηση, αυτοαξιολόγηση, ευέλικτη ζώνη, άρνηση υπογραφής συμβάσεων από τους αναπληρωτές ΕΣΠΑ κλπ). Τώρα κάτι τέτοιο επιβάλλεται καθώς αυτές οι περικοπές σημαίνουν την απόλυση εκπαιδευτικών.


2. Υπάρχει τρόπος για να εξασφαλιστεί η πλήρης καταγραφή των επιθυμιών – αναγκών με υπηρεσιακό τρόπο. Προτείναμε να ενημερώνονται οι γονείς από τους δ/ντές και τους εκπαιδευτικούς για την κατάσταση και να δίνουν τη δυνατότητα να δηλώνουν οι γονείς τη συμμετοχή των παιδιών τους με υπεύθυνη δήλωση (με βάση το σχετικό νόμο) «ότι θα προσκομίσουν τις βεβαιώσεις εργασίας με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς». Σ’  αυτή την περίπτωση παραδέχτηκε και η Δ/ντρια εκπ/σης στη συνάντηση με το ΔΣ του συλλόγου ότι είναι υποχρεωμένοι οι δ/ντές να γράφουν τα παιδιά.

3.Να ενημερώνουμε τους γονείς για την επιχείρηση περικοπής της μίας 2ης ξένης και για την κίνηση πολλών περιοχών να αρνούνται οι γονείς να καταθέσουν δηλώσεις προτίμησης θεωρώντας δεδομένο ότι θα παραμείνουν και οι δύο γλώσσες στο σχολείο. Με βάση αυτό ο δ/ντής να μην αναφέρει προτιμήσεις για να χαρακτηριστεί το σχολείο γαλλο ή γερμανό/φωνο. 
 
Όλοι τη Παρασκευή 10/6, στις 1.30μμ στα Προπύλαια στο συλλαλητήριο για τη 2η ξένη γλώσσα που καλούν οι επιστημονικές ενώσεις των ξένων γλωσσών και η ΟΛΜΕ.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ – ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ Α/ΘΜΙΑΣ
—————————————————–

ΣΥΡΙΖΑ: ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
Ο εμπαιγμός του Υπουργείου σε σχέση με τη διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας
Ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ προς την Υπουργό Παιδείας

Το τελευταίο διάστημα έρχονται συνεχώς στην επιφάνεια δημοσιεύματα για τις προθέσεις του Υπουργείου σχετικά με τη διδασκαλία της β’ ξένης γλώσσας στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πρόσφατα στάλθηκε σε όλα τα δημοτικά σχολεία της χώρας που είναι 6/θέσια και πάνω η εγκύκλιος με αριθ. πρωτ. Βαθμός πρ.: Φ. 12 /518 /61284 /Γ1 του Υπουργείου που ορίζει ότι σε κάθε δημοτικό σχολείο της χώρας θα διδάσκεται μόνο μία δεύτερη ξένη γλώσσα, δηλαδή είτε γαλλικά είτε γερμανικά σε άμεση αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι τώρα. Με αυτό τον τρόπο τα παιδιά και οι γονείς τους παύουν να έχουν δικαίωμα επιλογής για το ποια από τις δύο ξένες γλώσσες θα διδάσκονται και επιπλέον παιδιά που στην Ε’ τάξη διδάσκονταν μία β’ ξένη γλώσσα είναι πιθανόν στην ΣΤ’ να διδαχθούν μία άλλη.
Η εγκύκλιος αυτή, βέβαια, έχει άμεση συνάρτηση με τη διδασκαλία της β’ ξένης γλώσσας στο γυμνάσιο και στο λύκειο. Καθώς από τα δημοσιεύματα φαίνεται ότι προτίθεστε να κάνετε το ίδιο και στο γυμνάσιο και βέβαια με το σχέδιο νόμου για το νέο λύκειο, πετάτε κυριολεκτικά τη β’ ξένη γλώσσα από αυτό.

Συνέχεια

—————————————————–
Π.Α.ΜΕ.: ΑΝΟΙΓΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ


www.edupame.gr

Η
απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για τη διδασκαλία μιας μόνο δεύτερης
ξένης Γλώσσας στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο ανοίγει τους ασκούς του
Αιόλου για απολύσεις στο Δημόσιο Σχολείο, οδηγεί σε παραπέρα
ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών, καταστρατήγησης
ωραρίου, κατάργησης των όποιων οργανικών θέσεων με το πρόσχημα της
παύσης διδασκαλίας του επιστημονικού αντικειμένου.

Το
μέτρο αυτό αποδεικνύει τι σημαίνει «Νέο Σχολείο»: «σχολείο ΑΕ», σχολείο
διαφοροποιημένο, σχολείο με απλήρωτους, ελαστικά εργαζόμενους, χωρίς
δικαιώματα εκπαιδευτικούς.

Η εξέλιξη αυτή εντάσσεται στην
πολιτική αυτονομίας της «σχολικής μονάδας» και των γενικότερων
αναδιαρθρώσεων στο εκπαιδευτικό σύστημα: Κενά και τοποθετήσεις ανά
συγκεκριμένο σχολείο. Σχολεία αποκεντρωμένα με διαφορετικό αναλυτικό
πρόγραμμα και διαφορετικό προσωπικό που θα το υλοποιεί κάθε χρονιά.
Περιορισμός των προσλήψεων, αύξηση του ωραρίου εργασίας, περαιτέρω
ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων είναι κομμάτια του ίδιου «παζλ».

Συνάδελφε, συναδέλφισσα

Η απόφαση του Υπουργείου μας καταδικάζει στον εργασιακό μεσαίωνα!

Μην
αναγνωρίζεις το δημόσιο χρέος και το έλλειμμα σαν δικό σου. Δεν έχεις
καμία ευθύνη. Το χρέος είναι όλο «παράνομο», αποτυπώνει τις προκλητικές
επιδοτήσεις των καπιταλιστών από τον κρατικό προϋπολογισμό, τις δεκάδες
φοροαπαλλαγές που απολαμβάνουν, τους υπέρογκους νατοϊκούς εξοπλισμούς,
τις αντιπαραγωγικές δαπάνες των ολυμπιακών αγώνων. Σε ένα χρόνο πάνω από
100 δις ευρώ (!) δόθηκαν στις τράπεζες, ενώ μόνο στις τράπεζες της
Ελβετίας, οι καταθέσεις των ελλήνων καπιταλιστών ανέρχονται στα 600 δις
ευρώ (!).

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ!


Αγώνας
μαζί με όλο το λαό κόντρα στην πολιτική κυβέρνησης–ΕΕ
–ΔΝΤ-πλουτοκρατίας που τσακίζει κάθε λαϊκό δικαίωμα και μετατρέπει την
παιδεία σε εμπόρευμα.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΟΥΝ
ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ!


– Καμιά απόλυση! Καμιά συζήτηση για χάσιμο οργανικών θέσεων. Κάθε εκπαιδευτικός να έχει οργανική θέση!

Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους. Μαζικοί διορισμοί από το
Υπουργείο Παιδείας. Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής απασχόλησης.
Κατάργηση του ΑΣΕΠ.
– Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση (αναπληρωτών, ωρομισθίων) χωρίς όρους και προϋποθέσεις.

Καμμιά θυσία-την κρίση να πληρώσει η πλουτοκρατία!

Αθήνα 3 Ιουνίου 2011

—————————————————–
ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς την Υπουργό Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Θέμα: Κατάργηση επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας


Μεγάλη
αναστάτωση σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς έχει φέρει η απόφαση
του Υπουργείου Παιδείας σύμφωνα με οποία (Φ 12 /518/61284/Γ1/27-05-2011)
από τη σχολική χρονιά 2011-2012 και για τα επόμενα σχολικά έτη, θα
διδάσκεται στα δημοτικά σχολεία όλης της χώρας, εκτός από τα Αγγλικά μία
και μόνο δεύτερη ξένη γλώσσα. Η εξέλιξη αυτή εντάσσεται στην κατεύθυνση
του «Νέου Σχολείου» για διαφοροποιημένα σχολεία (στην περίπτωση αυτή
για «γαλλόφωνα» και «γερμανόφωνα») για παραπέρα ελαστικοποίηση των
εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών.

Η εξέλιξη αυτή έχει πολλαπλές αρνητικές συνέπειες:
•  
 Οι μαθητές της φετινής Ε τάξης εξαναγκάζονται από την επόμενη σχολική
χρονιά 2011-2012 να παρακολουθήσουν άλλη 2η ξένη γλώσσα από αυτήν που
επέλεξαν και διδάχθηκαν μία ολόκληρη σχολική χρονιά.

•    Δημιουργία πολυπληθών τμημάτων με αποτέλεσμα, η εκμάθηση και διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας να μην είναι αποτελεσματική.
Το
πρόβλημα όμως αφορά και τους εκπαιδευτικούς καθώς ανοίγει ο δρόμος για
την παραπέρα ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, καταστρατήγησης
ωραρίου, κατάργηση οργανικών θέσεων τους με το πρόσχημα της παύσης
διδασκαλίας του επιστημονικού αντικειμένου τους.

Ερωτάται η κ.
Υπουργός, τι μέτρα προτίθεται να λάβει ώστε να ανακληθεί η απόφαση αυτή
και να διασφαλιστούν οι οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών αυτών των
ειδικοτήτων, με βασικό χαρακτηριστικό τη μόνιμη και σταθερή εργασία.


Οι βουλευτές

Σπύρος Χαλβατζής
Γιάννης Γκιόκας
Γιάννης Ζιώγας
Γιάννης Πρωτούλης

—————————————————–

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η Υ.Α. ΓΙΑ ΤΗ Β ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

Η νέα Υπουργική Απόφαση του ΥΠΔΒΜΘ σχετικά με τις ξένες γλώσσες (κατάργηση παράλληλης διδασκαλίας της Β’ ξένης γλώσσας στα Δημοτικά και επιβολή διδασκαλίας μιας στα Γυμνάσια) ανοίγει τον ασκό του Αιόλου.

Καταργεί τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και ανοίγει το μέγα ζήτημα της εργασιακής ασφάλειας στο δημόσιο σχολείο. Χιλιάδες εκπαιδευτικοί βρίσκονται αντιμέτωποι με το ενδεχόμενο αναγκαστικής μετακίνησης σε διαφορετικά σχολεία της ίδιας περιοχής, ή ακόμη και αναγκαστικής μετακίνησης σε όμορο νομό -σύμφωνα με προηγούμενες αποφάσεις του υπουργείου με σκοπό την «ορθολογική» αξιοποίηση των εκπαιδευτικών. Παρά τις διαβεβαιώσεις, δε, του υπουργείου για το αντίθετο, δεν μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο μετάταξης ή ακόμη και απόλυσης στο μέλλον. Επιπλέον κανείς δεν μπορεί να εφησυχάσει. Μάλιστα σε συνδυασμό με τα όσα προβλέπονται για το Νέο Σχολείο και τις αλλαγές στην Τεχνική Εκπαίδευση, με την υπονόμευση της ειδικής αγωγής, την κατάργηση των Τμημάτων Αθλητικής Διευκόλυνσης και τόσα άλλα, κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι το υπουργείο θα αρκεστεί στο «συμμάζεμα» της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης. Δεν είναι στην πρόθεσή μας να κινδυνολογούμε, αλλά κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι δεν θα επιχειρηθούν αντίστοιχες «διευθετήσεις» για άλλες ειδικότητες στο άμεσο ή απώτερο μέλλον. Οσον αφορά τους μαθητές, το υπουργείο αποδεικνύει το «ενδιαφέρον» του για την μόρφωσή τους, καθώς τους στερεί από βασικά δικαιώματά τους. Η υπουργική απόφαση αναφέρει πως οι μαθητές «έχουν την δυνατότητα» να απαλλαγούν από την διδασκαλία της Β’ ξένης γλώσσας ή να μετεγγραφούν σε άλλο σχολείο της περιοχής τους, όπου θα διδάσκεται η γλώσσα της επιλογής τους! Από τη μια δηλαδή αδιαφορεί για την παροχή γνώσεων και από την άλλη τους χρησιμοποιεί ως πολιορκητικό κριό για να προωθήσει τις μετακινήσεις και έντεχνα και συγχωνεύσεις σχολείων. Οσο για τον αριθμό μαθητών σε κάθε τμήμα, αυτό δεν αναφέρεται πουθενά… Μήπως το Υπουργείο αναδιπλώνεται και υπαναχωρεί σε σχέση με τα μεγαλεπήβολα σχέδιά του (που και εκείνα βρίσκονταν στο κενό) περί πολυγλωσσίας στο δημόσιο σχολείο, σύνδεσης με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας (κατ’ επέκταση προσπάθεια αξιολόγησης του εκπαιδευτικού) και πάνω απ’ όλα για την πολύπλευρη μόρφωση των παιδιών («πρώτα ο μαθητής»!) υπό το βάρος της οικονομικής κρίσης; Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν είναι και «λίγο» να «εξοικονομήσει» μερικές χιλιάδες οργανικές θέσεις… Ωστόσο η μόνη πραγματική αιτία, η μοναδική «λογική» στην οποία μπορεί να στηριχθεί η εγκύκλιος αυτή είναι η «λογική» σύμφωνα με την οποία η Δημόσια Δωρεάν Παιδεία, η μόρφωση των παιδιών των λαϊκών οικογενειών, η μόνιμη και σταθερή δουλειά, είναι «αναχρονισμοί» που «πρέπει» άμεσα να σαρωθούν. Αυτή εξάλλου η «λογική», είναι και η βάση της πολιτικής του γενικευμένου ξεπουλήματος της χώρας και της συντριβής των δικαιωμάτων όλων των εργαζόμενων.
Ύστερα από τις αντιδράσεις του εκπαιδευτικού κινήματος και ίσως υπό το βάρος άλλων προτεραιοτήτων, το υπουργείο προέβη σε έναν τακτικό ελιγμό. Αναβάλει, λοιπόν, την καθολική εφαρμογή της υπουργικής απόφασης και την εφαρμόζει μόνο για την Ε’ Δημοτικού και την Α’ Γυμνασίου. Αυτή η εξέλιξη όμως δεν θα πρέπει να μας ικανοποιεί! Αποπροσανατολίζει, επιδιώκει να εφησυχάσει κυρίως τους γονείς και τους μαθητές και να υποβαθμίσει και να παρουσιάσει τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών ως ανούσιες.
Οι εκπαιδευτικοί, δεν γίνεται να ξεχάσουν την επίθεση της κυβέρνησης στα εργασιακά δικαιώματα, στο δικαίωμα στην υγειονομική περίθαλψη, στη σύνταξη, στο δικαίωμα να ζουν με αξιοπρέπεια. Δεν μπορούν να ξεχάσουν το «Νέο Μισθολόγιο», δηλαδή την μείωση των μισθών. Δεν μπορούν να «προσπεράσουν» την εργασιακή ανασφάλεια! ·  οι μαθητές δεν μπορούν να «ξεχάσουν» την επίθεση της κυβέρνησης και του υπουργείου παιδείας στα μορφωτικά δικαιώματά τους (διδασκαλία ξένων γλωσσών, «Νέο Σχολείο», «ηλεκτρονικό βιβλίο», στοίβαγμα στις τάξεις). Δεν μπορούν να «προσπεράσουν» τις συγχωνεύσεις των σχολείων τους και την αναγκαστική μετακίνησή τους σε άλλα σχολεία. ·  οι γονείς δεν μπορούν να «ξεχάσουν» την λαίλαπα των μέτρων της κυβέρνησης σε κάθε πτυχή της ζωής τους (εργασία, ελευθερίες, την ίδια τη ζωή τους).

Ο αγώνας πρέπει να είναι κοινός!
Μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί

    * Απαιτούμε την άμεση ανάκληση της υπουργικής απόφασης!
    * Καμία μετακίνηση εκπαιδευτικού! Καμία κατάργηση οργανικής θέσης!
    * Υπερασπιζόμαστε τις εργασιακές κατακτήσεις μας – ΟΧΙ στην εργασιακή ανασφάλεια και την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων!

http://deltioake.blogspot.com/2011/06/blog-post_12.html

—————————————————–