3ος κύκλος του Μοριοδοτούμενου Επιμορφωτικού Προγράμματος του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ με τίτλο “Αξιολόγηση και διδασκαλία της ΞΓ σε άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες”!

Ήρθε ο 3ος κύκλος του Μοριοδοτούμενου Επιμορφωτικού Προγράμματος του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ με τίτλο “Αξιολόγηση και διδασκαλία της ΞΓ σε άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες”! Ανοίξαν οι αιτήσεις…
https://kedivim.auth.gr/aitisi-axiologisi-kai-didaskalia-3/
Μετά από δύο εξαιρετικά επιτυχημένους κύκλους έρχεται και πάλι κοντά σας το 1ο και μοναδικό επιμορφωτικό πρόγραμμα απόλυτα προσανατολισμένο στη διδακτική πράξη και προσαρμοσμένο στις ανάγκες διδασκαλίας των ξένων γλωσσών που διδάσκονται κατά κόρον (Αγγλική, Γερμανική, Γαλλική, Ιταλική, Ελληνική).
Οι ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες που εξετάζονται είναι:
Σωματική αναπηρία * Νοητική αναπηρία * Σοβαρά προβλήματα ακοής * Σοβαρά προβλήματα όρασης * Διαταραχές αυτιστικού φάσματος * Διαταραχές ομιλίας-λόγου * Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία, δυσορθογραφία, δυσαριθμησία, δυσγραφία) * Σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα *Χαρισματικότητα
Άλλες ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες
Τι εξετάζουμε
Ποιες είναι οι ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες;
Ποια τα χαρακτηριστικά και οι δυσκολίες των μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες κατά την εκμάθηση ξένων γλωσσών;
Με ποια εργαλεία μπορεί ο/η ξενόγλωσσος/η εκπαιδευτικός να καταγράψει τις δυσκολίες που παρουσιάζουν οι μαθητές/ήτριές του/της στις επιμέρους δεξιότητες (κατάκτηση γραφοφωνημικής αντιστοιχίας, φωνολογική επίγνωση, ορθογραφημένη γραφή, ανάγνωση, παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου, μεταγνωστικές δεξιότητες);
Με ποια εργαλεία μπορεί ο/η ξενόγλωσσος/η εκπαιδευτικός να καταγράψει τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα των μαθητών/τριών του/της, ώστε να τα ενσωματώσει στον σχεδιασμό της διδασκαλίας του/της;
Mε ποιες μεθόδους και με ποια εργαλεία μπορεί να οργανώσει την παρέμβασή του/της με στόχο τη βελτίωση της επίδοσης στις επιμέρους δεξιότητες, την αύξηση του κινήτρου και της ενεργής συμμετοχής στη μαθησιακή διαδικασία;
Ποια τα οφέλη της ενσωμάτωσης των ΤΠΕ στη διδασκαλία μας, ειδικά στην περίπτωση των μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες;
Ποια εργαλεία μπορεί να χρησιμοποιήσει ο/η εκπαιδευτικός (υποστηρικτική τεχνολογία) σε κάθε περίπτωση;
Ποια τα οφέλη και οι ενδεχόμενες δυσκολίες που προκύπτουν κατά τη συνεργασία σχολείου και οικογένειας στην περίπτωση των μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες;
Τα οφέλη του προγράμματος
Aπόλυτα προσανατολισμένο στη διδακτική πράξη με παραδείγματα για όλες τις ξένες γλώσσες (βλ. δομή προγράμματος).
Eξ αποστάσεως και ασύγχρονη διδασκαλία
Eρωτήματα κλειστού τύπου για την αξιολόγηση κάθε διδακτικής ενότητας (δεν υπάρχουν εργασίες)
Εξαιρετικά χαμηλό κόστος διδάκτρων (350 Ευρώ) με εκπτωτική πολιτική
Μοριοδότηση προγράμματος
Μοριοδότηση για τον διορισμό εκπαιδευτικών ΕΑΕ – Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Νόμος4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019 ΑΡΘΡΟ 58, ιι ) 2 μονάδες
Ένταξη στον επικουρικό αξιολογικό πίνακα εκπαιδευτικών ΕΑΕ – Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Νόμος 4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019 ΑΡΘΡΟ 58)
Μοριοδότηση για τον διορισμό εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης (Νόμος4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019 ΑΡΘΡΟ 57, ιι) 2 μονάδες
Μοριοδότηση για διορισμό μελών ΕΒΠ (Νόμος4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019 ΑΡΘΡΟ 60 ) 2 μονάδες
Μοριοδότηση στη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης, σε υποψήφιες/ους Διευθύντριες/ες και Υποδιευθύντριες/ες (N.4823/2021, ΦΕΚ136/Α/3-8-2021 , Άρθρο 33, παρ. 2) 1 μονάδα
*** Ολα αυτά και άλλα πολλά, χρήσιμα και απαραίτητα για ΟΛ@!!!
Πληροφορίες:
xgdiaviou@del.auth.gr
Επιστημονικά Υπεύθυνη:
Χάρις-Όλγα Παπαδοπούλου (M.Sc. & DPhil Oxford University)
Έναρξη μοριοδοτούμενου προγράμματος: Νοέμβριος 2025
Λήξη προγράμματος: Ιούλιος 2026
Πιστοποιητικό επιμόρφωσης / 13,5 ECTS
https://www.youtube.com/watch?v=eP0eVtzj8WY&ab_channel=SofiaTsakalidou