Η Β’ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ
Το ΥΠΕΠΘ έκανε δεκτό το αίτημα του κλάδου για διεύρυνση της Γερμανικής Γλώσσας, ως δεύτερη ξένη γλώσσα μαζί με τη Γαλλική, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Έτσι, οι μαθητές της φετινής Δ’ Δημοτικού καλούνται να επιλέξουν μεταξύ των δύο προσφερομένων γλωσσών στο τέλος της σχολικής χρονιάς (προθεσμία μέχρι 15 Ιουνίου 2006). Η δυνατότητα αυτή δίνεται στους μαθητές των 6/θέσιων δημοτικών σχολείων και άνω για φέτος και τη σχολική χρονιά 2007-08 προβλέπεται η εφαρμογή και για τους μαθητές της ΣΤ´Δημοτικού.
Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης ευχαριστεί θερμά όλους τους συναδέλφους που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα για συμμετοχή στις ενημερωτικές εκδηλώσεις και στην πανελλαδική ενημέρωση των γονέων μέσα από τα εκλεγμένα όργανα εκπροσώπησής τους.
Η Πανελλήνια Ένωση με κεντρικές εκδηλώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με πολυάριθμες τοπικές-συνοικιακές εκδηλώσεις σε όλη τη χώρα, με έκδοση ενημερωτικού υλικού, με δημοσιεύματα στο περιοδικό aktuell και με αλλεπάλληλες συναντήσεις με φορείς του ΥΠΕΠΘ πέτυχε το στόχο της επιτυχούς έκβασης του φετινού Πιλοτικού Προγράμματος και της διεύρυνσης της διδασκαλίας του μαθήματος Β’ Ξένης Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Η κοινή στάση των αναγνωρισμένων συλλογικών φορέων των καθηγητών της Γερμανικής και της Γαλλικής Γλώσσας, δηλαδή της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Π.Ε. και των τριών Ενώσεων των καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας Π.Ε., μακριά από συντεχνιασμούς και απόπειρες παραπλάνησης των συναδέλφων, βοήθησε στη διατύπωση σοβαρών και αξιόπιστων αιτημάτων. Σήμερα οι ενώσεις των καθηγητών Γερμανικής και Γαλλικής στέκονται ενωμένες με στόχο την υλοποίηση της εγκυκλίου σε όλες τις ενδιαφερόμενες σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης καλεί τα μέλη της ακόμη μια φορά σε εγρήγορση για την απρόσκοπτη εφαρμογή της εγκυκλίου Φ.52/530/55028/Γ1/01-06-2006 σε κάθε πόλη, σε κάθε περιοχή. Τα πρώτα στοιχεία από το λεκανοπέδιο της Αττικής δείχνουν σαφή τάση αναδιάταξης της εικόνας των μαθητικών προτιμήσεων προς όφελος της Γερμανικής, η οποία παρουσιάζει εξαιρετικά χαμηλά ποσοστά ως προς τη διδασκαλία της στη Μέση Εκπαίδευση.