Αγαπητές και αγαπητοί Συνάδελφοι.
Μετά από αρκετή αναμονή δημοσιεύθηκε την 1η Οκτωβρίου 2014 το
άρθρο της μελέτης περίπτωσης (case study) με θέμα «Αποτίμηση των
εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών σπουδών στο Ε.Α.Π.» που διενήργησα μετά από δημόσια
πρόσκληση συμμετοχής μέσω της ιστοσελίδας της ΠΕΚΑΓΕΠΕ.
Το άρθρο
δημοσιεύθηκε στο ηλεκτρονικό περιοδικό με κριτές «The Turkish Online Journal of Distance Education» του Πανεπιστημίου του Anadolu (https://tojde.anadolu.edu.tr ) και
βρίσκεται στη διεύθυνση https://tojde.anadolu.edu.tr/tojde58/articles/article_3.htm.
Το κείμενο είναι στα Αγγλικά.
Παραθέτω στη συνέχεια το Abstract, όπως αναφέρεται
στο περιοδικό:
A CASE STUDY ON STUDENT SATISFACTION FOR GRADUATES
OF THE GERMAN LANGUAGE TEACHERS’ BLENDED MA PROGRAM OF THE HELLENIC OPEN
UNIVERSITY, CLASSES OF 2012 AND 2013
This paper addresses the lack of research
into satisfaction assessment of post-graduate students of the Blended Distance
Learning Master’s Course for Teachers of German as a Foreign Language offered
by the Hellenic Open University. Through the compilation of previous
questionnaires implemented for other DL programs and newly defined research
problems in one online survey tool, this paper seeks to pin-point the
correlation of initial expectance and final assessment of the blended course.
Survey results on a case study population show that, even though the overall
program seems to be appreciated, there are vast sections of the blended program
that do not completely fulfill the expectations of the students. Furthermore, a
need for further investigation and cross-referencing with respective studies is
pointed out.
Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους που συμμετείχαν στην έρευνα αυτή είτε
βοηθώντας στη διάχυσή της είτε συμπληρώνοντας το ερωτηματολόγιο. Ιδιαίτερα δε
εκφράζω τις ευχαριστίες μου στα στελέχη της ΠΕΚΑΓΕΠΕ και τους διαχειριστές της
ιστοσελίδας της που πάντοτε στήριξαν και στηρίζουν παρόμοιες ερευνητικές
προσπάθειες.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Δ. Ζέππος